"Det är samma ägare men inte samma bagare"

Bowlingen igår blev som väntat väldigt rolig! Men hur det gick ska vi inte prata om;P
Men kan avslöja att jag är totalt värdelös på att bowla, trots mina två strikes så kom jag på en klar sista plats"/ eller de va ganska jämt mellan mig och Elin typ.. Vi körde på den att vi skulle vara lite snälla mot Martinorna för att dem skulle få lite självförtroende, sen vara grymma på slutet. Men vi blev aldrig grymma på slutet..

Kolla in stilen HAHA! (mattson fick jag aldrig med på bild)

  
Jag                             Martina                          Elin

Efter bowlingen så skulle vi gå och käka, vi hade lite beslutsångest då vi skulle bestämma oss vart vi skulle gå.
Men det slutade med att vi gick till Pizza Palace.
Vi satt och pratade och skrattade alltså shit vilka klockrena kommentarer vissa kom med haha.
Tex så pratade vi om att det finns ju ett pizza palace i Gällstad också, så funderade över om det va samma ägare.
Elin säger: Ja det är samma ägare men det är inte samma bagare..
Jag som trodde att bagaren pendlar mellan ulricehamn och gällstad;P haha
Vi pratar även om pizzerior som har utkörning, och att den som hade det här inte har det längre.
Då berättar jag att i när jag var i Örebro så beställde vi pizza genom internet och att de kom hem med den då.
Martina får det till att jag var i Skara och beställde pizzan i örebro.. Haha
Kan säga att det spårade ur lite.. Men roligt var det(:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0