Ljungskile

Jag kom hem från från Ljungskile strax efter klockan 5, sen var jag och lämnade tillbaka bilen återigen tack så jättemycket för lånet!(:
Bara så att alla vet så körde jag inte fel en enda gång, fast gpsen ville ra mig till lilla edet så jag fick stänga av den och jag hittade även till folkhögskolan där vi skulle vara.. Men jag var lite nervös när jag åkte igenom Göteborg med alla filer och sånt speciellt nu påväg hem för det var köer men det gick bra(:

Det har varit en trevlig helg med några av tjejerna, alla kunde inte komma tyvärr! Men vi hade trevligt okej föreläsningarna kanske inte var så jätteroligt men ändå(:
Idag körde jag och Martina backintervaller  med Cyclesport sjukt jobbigt!!


Och nu när jag kom hem så hade jag denna fina bild som bakgrundsbild på min dator

Stefan Inhammar, han var visst lite kaxig för det hade tydligen gått bra för honom i deras kortspel!
Haha



Kommentarer
Tina

Får tacka för det trevliga sällskapet i helgen - benen är riktigt sega efter dagens pass! Såg att jag hade kommit upp över 180 ett par gånger - innan backen :(



kram!

2009-02-01 @ 22:53:38
URL: http://cykeltina.blogg.se/
Johanna

Hahaha! Det där var ett av hans roligare drag ;) Speciellt då jag slapp bli drabbad.... Låter som en trevlig helg iaf, och du verkar ju ha tagit dig helskinnad både fram coh tillbaka! Är vekrligen stolt över dig gumman<3 Tack för sms:et också, trevligt att veta att du lever. Vet du, igår var hans så snäll att jag fick BÅDE fotmassage och så strök han mig över håret tills jag somnade. Det du, händer inte varje dag ;) Kanske borde bli riktigt sjuk ngn gång ibland om man får sånna fördelar =) Hade fint. Pusspuss

2009-02-02 @ 18:43:37
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0