I wonder

Förut under morgonen så var jag ute och åkte skidor, skate för jag kan inte valla haha
Det var jobbigt för de har förlängt spåret så att man åker ner och upp för kraftledningen nerför var ju inte så jobbigt men när man vände och skulle upp igen så fick armarna verkligen veta att de levde för dem är nämligen inte så starka:P
Men det bästa med att åka skidor nuförtiden är att jag inte behöver komma i någon form ( Tilina då menar jag tävlingsform och inga andra former;P haha)

Men ibland undrar jag allt hur det hade blivit om jag hade fortsatt med skidorna och valt Torsby istället för Skara.
Om jag hade kunnat bli nått bra eller hur det hade gått liksom.
Inte för att jag ångrar mitt beslut över cyklingen, för jag är mer taggad till säsongen 09 än någonsin!
Och Italien närmar sig med stormsteg!:D
Men det hade vart kul att veta liksom:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0