Helgen

Igår började dagen med distans, det kändes bra och det flöt på fint. Men i slutet så kröp den berömda väggen bara närmre och närmre så när jag kom hem så var jag ganska trött lite småväggad sådär.
Sen så spendrade jag hela kvällen med mor min det var mysigt kollade på melodifestivalen och åt god mat och fruktsallad(:
Men helt ärligt går det inte utför med melodifestivalen eller!?

Idag har jag inte gjort alls mycket mer än tränat och bara tagit de lugnt, jag är verkligen riktigt slö när jag inte tränar men men det är skönt(:

Puss


Kommentarer
Johanna

Lät som en skön och bra helg det där du! Pussspuss

2009-02-23 @ 09:10:14
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0