Heldag

Godmorgon!
Nu har jag precis ätit frukost. Det är konstigt för förut var jag tvungen att ställa klockan för att kunna gå upp vid nio på morgonen men nu vaknar jag mellan kvart över åtta och halv nio varje dag:O

Igår var en bra dag, det blev en heldag i Skara(:
Jag åkte så att jag var där vid halv elva. Så då blev det väldigt mycket prat om världsfreden(; haha
Vi åkte även in till Skövde och kolla lite, sen så skulle vi lämna ett kort till en kompis till Jen för han fyllde 25 vi passade även på att köpa väldigt passande ljus som han kunde ha i tårtan You´re old stod de på dem Haha!
Sen tillbaks mot skara eller snarare Stenum.
Det var den bästa dagen på länge!:D

Lite senare åkte jag in till Skara och passade på att hälsa på Anna hade ju inte träffat henne sen galan i november!
Det var kul att träffa lillan, och jag lovade att jag inte skulle glömma bort henne alltså att jag måste hälsa på oftare(:
Sen åkte jag hem igen så att jag var hemma vid elva..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0