Fredag

Idag har varit en väldigt slapp dag och jag har inte gjort något särskilt egentligen, ingen träning heller så har bara tagit lungt(:
Jag var väldigt huslig av mig och lagade mat förut till lunchen, för jag erkänner det är faktiskt inget jag brukar göra utan brukar bara värma nått ur frysen"/  ganska dumt egentligen för jag tycker att det är rätt kul att laga mat, men det har inte blivit så..
Men köttfärssås blev det, och jag är en ganska stor rookie på just köttfärssås har nästan aldrig gjort det. Hur nu det går till när man har bott 3 år själv:O men jag hade nog fastnat i en väldigt stor kyckling period då:P
Den va inte riktigt i samma klass som den min mor brukar göra, men det vart faktiskt god ändå(:
Väldigt mycket svammel om lite köttfärssås men men...

Ikväll blir det lite god mat och sedan kommer jag vara placerad i soffan framför lets dance.

Ha en bra kväll
Puss



Kommentarer
Johanna

Lät gott med köttfärssås =) Men menar du att du typ aldrig gjorde det i skara? Jag som tror att vi lever på det, enkelt, snabbt & N tycker att det är gott ;) Hoppas att du haft en fin helg så här långt, hur ser den kommande veckan ut för din del då? När var det som du ska ut coh resa? Tänkte om vi kunde planera in ngt nån helg, vore kul att umgås lite =) Pusspuss

2009-02-22 @ 11:15:26
URL: http://jsan8.blogspot.com
Johanna

Blir tentaplugg, träning & lite balndat, som vanligt med andra ord. Ska även ut på onsdag och fredag. Ja, det tycker jag verkligen! Ska kolla hur schemat ser ut så få vi planera in ngt roligt en helg eller så. Allt bra annars? Mkt träning? Pusspuss

2009-02-22 @ 16:57:31
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0