Flytta till Skara?

Ja det ser iaf ut så min packning! men jag ska bara vara där en helg..
Och jag är ju tjej så jag får packa mycket haha:P nej men jag kan verkligen inte det där med att packa lätt, fast när jag kollar vad jag har i väskan så är det bara sånt som jag verkligen behöver,men så tar ju cykelskor och hjälm en del plats och så har jag ju täcke och kudde och en cykel och stora saker som gubben har beordrat mig att ta med!
Jag har fått fälla sätena ibak och det är helt fullt:P haha

Ska väll snart bege mig mot skara, gäller att vara där i tid(; nej men jag ska nog träffa  jen innan vi ska samlas för lägret kl 18..

ha en bra helg!
Pusss


Kommentarer
Johanna

Haha, ja du Örebro är ett vilt ställe ;)

Nej, limuosiner och Uhamn är nog inte det vanligaste men det ät kul med en husvagn till... Lite lagom missplacerad. Hoppas att det blir ett roligt och givande läger. Pusspuss

2009-02-07 @ 10:35:08
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0