090225

Imorses var planerna att jag skulle åka skidor på morgonen. Men när jag har ätit frukost och kollar ut genom fönstret så upptäcker jag att bilen med mina skidor i inte är hemma. Så jag tänkte att det är bara att vänta tills ikväll så att jag kan träna då, men då spöregnade det och mina föräldrar skulle åka iväg och behövde bilen då också så jag ändrade mig ganska snabbt så det blev Tc idag igen det var ganska brutalt jobbigt även idag.

Så under dagen har jag fixat här hemma med en massa saker varit väldigt duktig om jag får säga det själv(;
Nu har jag precis kollat på Greys anatomy, det är ju så bra men jag har faktiskt inte kollat på länge fråga mig inte varför men jag känner att jag måste börja kolla på det igen(:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0