You better run, you better do what you can

Mitt största problem under natten har varit att jag ligger alltid på högersidan när jag sover, men den armen är ju invalid efter sprutan så det har ju inte gått!
Det var lite jobbigt att jobba idag, var ju lite problematiskt att packa lådorna. Men det var bara att bita ihop, för om jag hade gjort något annat så hade jag somnat tror jag faktiskt. Kändes som om jag hade kunnat somnat stående idag om jag bara slappnat av lite:P Så väck har jag varit idag och är fortfarande men ska hålla mig vaken tills efter Greys(:

Annars idag så har jag vart ute och sprungit, backintervaller dagen till ära(:

Sen så måste jag ju säga Grattis till min gamle far som fyller 46år idag:D
Så det har varit lite födelsedags fika idag, jag fick retardbakelsen bara för att pappa skulle ha den fina. Inte mer än rätt kanske efter som de är han som fyller(;


<3<3


Kommentarer
jenny

GRATTIS Lasse :)

2009-12-02 @ 21:24:20
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0