Tell me are you Christian Son

Först och främst Idol igår var grymt, vilken känsla att vara på plats!
Jag har alltid undrar vad de i studion gör under tiden som det är reklam paus, nu vet jag:P
Vi fick se flera av de andra Idolerna som redan åkt ut uppträda(:
Det som var det absolut mäktigaste på hela kvällen var när Erik sjöng Run to the hills, hela scandinavium stod verkligen upp helt sjukt!
Det var ganska uppskattat när Westlife kom också(;



Sen för det andra så körde Hanna Falk sin andra världcup sprint idag.
Hon VANN! hur sjukt är inte det!?
Damn she´s good säger jag bara!!
Mycket besviken över att jag inte var hemma och såg detta"/ Men jag var ute och tränade, så får kolla om jag hittar det på nätet nån stans annars får jag väll vänta tills det kommer på sporten ikväll(:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0