Kvartsamtal?

Igår hände nästan ingenting, förutom att jag prata en stund med Tjofsan<3 mycket najs(:

Idag på jobbet så känndes det verkligen att alla bara går och väntar på julledigheten(; humorn är lååg!
Hahaha vem ska du ta med dig på kvartsamtalet?? Carolin kan inte du ta med dig dina föräldrar! HÖHÖ
Ja vi ska ha nått slags enskild samtal efter jul, så det känns ju som om vi ska ha värsta kvartsamtalet som man hade i skolan. Vi pratade lite om detta och ja som vanligt spårar det ur:P
Men tänk om de som jobbar där som är typ 45+ skulle komma med sina föräldrar HAHA så sjukt kul, och cheferna skulle nog allt bli lite chockade!

Nu så har jag precis kört TC, hade tänkt att åka skidor nu när det har kommit en del snö:D
Men insåg ganska snabbt att mina skidor inte var iordninggjorda.

Imorn så börjar inventeringen"/ Så jag antar att jag kommer vara helt lost de sista dagarna nu innan jul, för iaf förra året så fattade jag ju inte allt för mkt:P
Och inte minst så ska vi iväg på jullunch!


Och Jen nu tycker jag att du har varit tillräckligt länge i Finland! KOM HEM(;



Kommentarer
Tjofsan

Tjorven & Tjofsan forever! :D

2009-12-17 @ 18:45:36
jenny

Vem är tjofsan? :)

SAKNAR DIG GUMMAN MIN, kommer hem om två dagar!!

Pussmedkramar <3

2009-12-17 @ 19:19:04
URL: http://jennyeast.blogg.se/
Jsan

Tur att jag kom hem då ;)

2009-12-18 @ 10:06:12
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0