Dan före dopparedan

Idag började jag dagen med att vara världens bästa lillasyster(; Jag gick alltså upp halv7 för att kunna skjutsa Niklas till jobbet. Sen när jag ändå var uppe och nere på stan så passade jag på att åka till gymmet lite sådär halvt hurtigt av mig!
Kl 07.00 förväntar man ju sig att det ska vara helt tomt på gymmet men icke det var allt några som var där.
Min första tanke var att de måste vara dumma i huvudet som är där så tidigt, sen kom jag på att jag var ju lika dum som också var där:P

Sen efter gymmet så var det dags för min klipptid, blev faktiskt rätt nöjd! Ni kanske får sehur det ser ut om ni har tur(;
Jag har även hunnit med att handla på Ica x 2

Men nu lunch sen upp till skidspåret(:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0