Dagens roligaste!

Bjuder på den roligaste händelsen från jobbet idag! Tyvärr så är det mig det handlar om(;
Precis innan inventeringen blev klar så skulle vi mäta en pall med kartonger för att få reda på hur många det var på.

Jag tar tumstocken och mäter.
-Hur hög var den?
 44cm

De kollar på mig och tror att jag skämtar, men de inser ganska snart att jag var fullt allvarlig.
Jag blir ifråntagen tumstocken så mäter dom om.
-110cm
 Va!? men det stod 44!!

Han vänder på tumstocken.
-Tum ja!
 Jahaaa

Och dom börjar skratta, ja jag erkänner jag tyckte också att det var kul men det hade varit mycket roligare om någon annan hade gjort de(;

Men förstår inte alls hur jag tänkte! För man kunde ju se ganska tydligt att det var betydligt högre 44cm!!


Kommentarer
jenny

Du är underbar hjärtat mitt <3

Pussmedkramar

2009-12-21 @ 22:08:20
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0