18/12-09

Kom precis hem från stan, har varit och lunchat med Elin(:
Alltid lika trevligt! Torgstallet ofcourse(; Har ju inte träffat henne sen vi va och kolla på New Moon och de va ju ett tag sen nu!

Efter att vi skildes åt från våran lunch, så bestämde jag mig för att ta tag i mitt liv och beställa en klipptid!
Kan ju säga att det verkligen var på tiden, har inte varit hos en frisör sen i Januari:O Så nu ska jag bara bestämma mig för vad jag ska göra, tror att jag vet men ändå inte helt säker:P

Japp det är lika mycket kaos i min hjärna idag också efter inventeringen! så ska bli skönt med två dagars ledigt nu så att den kan återhämta sig, så hoppas jag att vi är klara på måndag(:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0