Världscupen i Vårgårda

Alla från svenska landslaget stod längst fram på startlinjen när starten gick(: Så vi fick en bra start men precis innan backen på första varvet så blir det en ganska stor vurpa, klarar mig dock från att lägga mig men får bakhjulet helt förstört"/ 
och tyvärr så har bilarna blivit blockade så Martin får springa till mig med ett hjul vilket gör att det tar lite tid.
Men det var bara att sätta igång och jaga och kommer ikapp en liten bit innan backen andra varvet, orkar inte hänga på när de andra gasar då. Så hamnar en i karavanen ännu en gång, men lyckades att jaga ikapp ytterligare en gång men orkar inte hänga på denna gången heller när ökar farten. Så ytterligare en gång i karavanen men kommer inte ikapp denna gången så det var kört! väldigt tråkigt då jag hade bra ben och jag tror att jag hade kunnat sitta med ett antal varv om inte detta hade händ, då jag inte är tillräckligt stark för att kunna hålla på att jaga så!"/

Tack till alla som kom och kolla även om det inte blev så mycket att se(:

Bilder kommer senare


Kommentarer
Anonym

Tråkigt när sån´t händer,men det kommer nya chanser och utmaningar och då är du på´t igen,

Puss på dig!

"Jane med resten"

2009-08-03 @ 21:34:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0