Tisdag

Idag har varit en dag full av stress, först jobb va tvungen att cykla till jobbet gillas inte:P alldeles för tidigt ju.
Men sen bestämdes det att jag skulle ut och träna med Martina(: så var tvungen att skynda mig hem och fixa mat och sånt, som tur var  hjälpte bror till lite(: sen ut och träna som sagt tack för sällskapet!
Sen hem och duscha för att skynda sig och göra i ordning mig sen åkte vi till Gånghester för att fira Klas som fyllde 40 år idag Grattis!!:D

Tog en massa fina kort men de får vänta tills imorn för orkar inte vänta på att de ska föras över.
Godnatt
Pusshej


Kommentarer
Klas

Jag tror att det finns snyggare cykel kort att publicera.

Häls

Klas

2009-08-04 @ 22:20:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0