Tisdag 11/8-09

Idag så var jag världens solskensåkare! Dåligt väder va det så jag bestämde mig för att köra intervallerna inne på Tc:n istället. Sjukt jobbigt eftersom jag hade rätt om att jag skulle ha träningsvärk idag:P okej det var inte lika farligt som jag trodde att det skulle vara.
Annars idag så har jag hjälpt Johanna med hennes packning för nu har hon åkt till Göteborg för att sedan åka vidare till Spanien imorn! Och nej jag är inte alls avundsjuk inte alls:P


Har förövrigt fått lite klagomål på min header så jag har ändrat uteseende på bloggen för ett tag, för att kunna fixa i ordning en annan header. Men eftersom jag är extremt oskillad på sånna saker så lär det ta lite tid:P
Nån som vill göra den åt mig?(A):P

Pusshej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0