en räddande ängel

Imorses gjorde jag samma saker som jag gör varje morgon, gick upp 05:53 (en mycket uträknad tid så att jag ska hinna till jobbet utan att skänka bort någon minut som man kunde ha sovit;). Åt frukost, gjorde mina mackor till jobbet och resten som hör morgonrutiner till. Sen när jag kommer till jobbet och rotar i min väska efter mackorna för att lägga in dom i kylen så upptäcker jag att de ligger kvar på köksbordet hemma!"/  Ganska irriterande och jag visste inte hur jag skulle klara mig utan kl 9 frukosten!!
Men gissa om jag blev glad när jag ser att min bror kommer till jobbet med mina mackor i handen, som en räddande ängel!
Annars så var jobbdagen allt bra seg kan jag säga! Sen var det bara att åka hem och laga mat, sen ut och cykla vilket också var rätt segt idag!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0