Cyklist jakt

En stund efter att jag kom hem från jobbet idag så ringde min bror och frågade om jag skulle följa med till stan och äta.
Självklart tackade jag inte nej till det, då jag inte hade ätit än och orkade inte laga mat själv.
Så han kom och hämtade mig, jag hade satt mig på trappan ute och väntade så kommer han och ser ganska stressad ut och ropar vad va det för cykelcity cyklist som cyklade förbi här!? Jag svarar att jag inte hade sett. Då säger han hoppa in så jagar vi.
Sagt och gjort så åkte vi åt det hållet som Niklas trodde att han hade åkt men han hade hunnit svänga av vägen så vi hann aldrig se vem det var:P
Så det var väll dagens största happening i Ulricehamn! haha

Men är det någon som vet vem det kunde ha varit?(;



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0