Burseryd Gp

Dagen har spenderats i Burseryd iaf större delar dagen(:
Idag var det en jobbig dag inga bra ben alls"/ och ja det är något som behövs på ett Gp framför allt på den där banan!
Det sprack upp hela tiden och med mina ben så hamnade jag i den backre gruppen men tur för mig så hade de inget bra samarbete där framme så vi kom ikapp och det slutade med en spurt och ja det är ju inte direkt min starka sida hamnade där bak tror att jag kan ha blivit 10 om jag räknade rätt men det kan diffa på nån placering(;
Måste säga att jag är impad av Sara som såg riktigt stark ut idag!:D

Snodde lite bilder från Jerry på Facebook, från Assen 06


Detta är från etappen då vi startade kl8 på morgonen, vi orkade inte sätta oss på cyklarna så tidigt så körde med dans som uppvärmning ist! Haha
Kanske ska göra det imorn med startar ju 8 då också(;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0