Hemma från Norge

Det började med att jag åkte till Henån i Fredags, där jag bodde hos Familjen Olsson(:
Sedan tidigt lördag morgon så åkte vi till Norge för att tävla det var en ganska backig bana, och vi körde 10varv..
det kändes bra men innan sista varvningen så kommer det iväg två tjejer, och vi hade bra flyt för att komma ikapp vilket vi kunde ha gjort om inte juniorerna skulle varva oss just då och kommisarierna väljer att stanna klungan men inte dem där framme. Så de kom ju iväg ganska lätt, och vi var ganska irriterade! mn det var inget att göra åt det.. Så det var bara för oss att spurta sen. Sara kom 4:a och jag 7:a vilket vi blev nöjda med!(:

Och idag så körde vi 5 varv på en väldigt backig bana och jag var sjukt nervös innan!
Men det kändes faktiskt riktigt bra i backen(: och det sprack upp redan i början, och jag slutade på 6:de plats(:
Det kändes bra och jag kände mig stark uppför för en gångs skull..

Men det har varit en riktig rolig helg och vi konstaterade att norska är nog det roligaste språket! haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0