Italien update del 1

Det har varit väldigt skönt att sova i min egna säng inatt, och inte den stenhårda som jag hade i Italien eller det obekväma bussätet:P
När jag vaknade så fick jag helt nybakat bröd:D För mamma har köpt en såndär bakmaskin, så hon ställde in den på att det skulle vara klart när vaknade(: tack för det mamma!

Men har ju lovat en update om resan och bilder, så här kommer det(:

Först och främst måste ni ju se en bild från färjan ner!

(detta var anledningen till att vi fick åka färja tur och retur och retur mellan Gedser och Rostock)

Sen har ni ju hört lite om början av veckan. Så ni får det i bilder nu.










(stort misstag, med så mkt kläder!)

Typ enda gången om det är gott med Cola!






detta är fram tills vilodagen resten kommer senare(:

Puss<3


Kommentarer
Kajsa

Härliga bilder, glöm inte bort att vi har godis förbjud;) PUSS

2009-04-14 @ 18:29:49
Johanna

Nej för det där såg inte alls skönt ut! Visst var det toppengott med nybakt bröd när man vaknar, skulle jag nog kunna leva med var dag... Om jag åt bröd då ;) Hade bäst gumman. Pusspuss

2009-04-16 @ 06:55:28
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0