Ciao

Det ar problem med internet har pa hotelett, sa just nu star jag i lobbyn, typ det enda som funkar for tillfallet.
Det ar jatte fint vader har nere!! och valdigt varmt(:
Igar sa hade jag ganska mkt klader pa mig sa jag smorjde inte in mig alls, for det tankte jag att det kandes onodigt!! men jag tog av mig handskarna och vek upp armvarmarna lite och ja jag brande mig ratt lite! jattefin rand:P (NOT)

Men jattefina pass har det blivit!:D
Hopas att alla har det fint dar hemma!
Ciao bella



Kommentarer
Han som kan reta dig mest o bäst

En bild på den brännan vore inte fel att få se samt kanske någon ytterligare bild på hur ni har det.

2009-04-07 @ 06:21:42
Johanna

Haha, jadu sola med armvärmare i solariet när du är tillbaka kanske? ;P Hoppas att du har det toppen, njut av solen lite åt mig med gumman. Pussar

2009-04-07 @ 09:44:41
URL: http://jsan8.blogspot.com
jen

haha något säger mig att jag kommer ha roligt åt den där brännan! förlåt men kommer inte kunna låta bli (:

försöker kommentera från mobilen så hoppas de funkar! jag saknar dig vännen <3 men hoppas ni har det riktigt underbart nice där nere (: pussmedkramar

2009-04-07 @ 21:50:38
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0