träningsvärk

mmm just träningsvärk det är vad som väntar mig imorn!
för jag va ute och sprang förut.. eller sprang och sprang det var kanske att ta i:P jag var ute och joggade i en hel kvart! but hey man måste ju börja nån stans! jag har inte sprungit sen typ januari.. och det började värka i benen efter 3minuter:O för det är ju inte riktigt samma muskler som när man cyklar tyvärr.. och jag va inte direkt jätte lätt på fötterna..
men jag har tänkt att komma igång med löpningen nu för det är verkligen bra träning, okej det är inte jättekul men med ipoden i öronen så blir det lite roligare(: och det kan ju faktiskt vara ganska skönt ibland(:

nu sitter jag och kollar på idol det är rätt kul att se på(:
och nu kom jag att tänka på PC när vi gick i ettan och kolla på idol haha
"men han va rätt snygg! .. eller??" haha



Kommentarer
jen

Haha tänk då på hur den kommer vara imorgon efter det extremt seriösa box passet från vår sida ;) haha...!

2008-09-17 @ 23:44:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0