tisdag

idag är det tisdag och det är jag vårdar mitt språk tema på bogesund(: så alla hade likadana t-shirtar på sig..
utom vi "mattanter" så det var en del barn som frågade varför inte vi hade fått såna t-shirtar och det finns ju bara ett svar på den frågan vilket är att vi säger aaaaaldrig några fula ord så vi behöver ingen;P (okej det kanske inte är helt sant men det behöver ju inte dem veta)..

nu är jenny på rhodos och nej jag är inte avundsjuk!!
och hon är ju inte sen med att tala om att de har fint väder om man säger så!
fick ett väldigt snällt mms igår en bild på henne på stranden med en drink i handen och så här stod det:
yo babe(:
ligger här i en solstol med en champange cocktaili handen...
börjar bli tröttsamt så har du någon idé på aktivitet? haha
att det kan vara så här jobbigt med semester!
om du ser några moln kan du ju ta kort för jag kommer inte riktigt ihåg hur de ser ut!?
rätt kaxigt men hon kommer få igen säger jag bara och hämnden är ljuv!

imorn så ska jag till gbg och på dalblads invigning.. så jag blir hämtat direkt efter jobbet!
och hmm jag är väll inte jätte sugen på att åka dit men jag måste då det står i kontraktet att vi måste göra sånt för sponsorerna och det kan ju vara schysst eftersom de har ställt upp under säsongen liksom(:
men egentligen så hade jag lovat martina att jag skulle följa med på boxersize vilket jag va väldigt pepp på att hänga med på och det var första gången som det skulle vart men aja det får bli nästa vecka(:


igår förresten så blev jag uppsatt som vikarie på alla dagis i bogesunds rektors område(:

så jag får bara hoppas att nån blir sjuk:P



Kommentarer
Jo

Haha, skrev det från början, fast inte exakt med de orden... Kolla nu får du se ;) Japp, vår lägenhet är ett kap men du får väl ta och palla dig hit lite oftare och hälsa på, så kan du få leva studentliv och sova på luftmadrass (när vi köpt en vill säga). Hoppas att någon blir sjuk nu då så du får ta hand om barnen, vore väl trevligt med lite pengar. Själv hoppas jag på att få jobbet på chilli, men hur allt ska hinnas med är väl en gåta. Idag har jag dock varit effektiv och duktig. Hade bäst. Pusspuss

2008-09-09 @ 23:17:34
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0