thermoventil ab

Jag cyklade ut dit idag och var där strax innan kvart över 9 som var utsatt tid..
jag försökte cykla så fort jag kunde utan att bli svettig.. nice try säger bara! det gick inte sådär jättebra för jag hade för mkt kläder på mig men det kunde vart betydligt värre:P
men när jag kom dit så visade Magnus mig runt och visade vad jag skulle göra(:
jag ska packa och montera lite.. det va saker som jag faktiskt tror att jag ska klara av;P
så jag börjar jobba imorn 06:45 oh shit det är tidigt!! men det är bara att vänja sig:P

sen så cyklade jag hem igen jag tränade på mina skills på att inte hålla i händerna i styret:P haha wooho! vilken balans okej den kunde vara ganska mkt betydligt bättre visst jag kan ju köra så rätt länge men detr blir ju inte direkt rakt om man säger så;P

nu ska jag snart ut å träna ska bara fixa lite andra saker först


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0