thank you

när jag hör Amy Diamonds låt Thank you så blir jag alltid lika glad för då tänker jag alltid tillbaka på studenten eller framförallt kortegen det var typ den enda låten som spelades på våran kortegevagn men shit va kul vi hade!! det gör att den låten aldrig kommer bli dålig!(:



nu har jag typ precis kommit hem från jobbet..ska snart ut i slalombacken och gå stavgång...
men ja idag så frågade några flickor hur gammal jag va.. och jag svarade 19 (för det kändes ovärt att säga 18 fyller ju om typ en månad) och ja då blev det många reaktioner.. som att behöver du jobba när du bara är 19. och jag har en storasyster som är äldre än dig.. men det värsta va från Ayla som sa ooj jag trodde att du va typ 33!
okej då vet jag att jag ser rätt gammal ut iaf!:O tack Ayla verkligen!! men det är ju perfekt då kan jag ju gå till systemet utan att behöva visa leg!! (vad säger du om det johanna,  du som knappt fick köpa på din födelsedag:P)

nej just de ja stavgång var det som gällde!


Kommentarer
Johanna

Hehe, men igår fick jag köpa! fast det klart jag fick ju visa leg då med =)



Hoppas allt är bra, ses i helgen.



Pusspuss

2008-09-04 @ 21:41:00
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0