Skara(stenum)

I förmiddags så tog jag och jenny ett litet spontant beslut att vi var tvugna att träffas(: alltid lika trevligt!!
och speciellt med tanke på att vi kanske bara kan träffas en gång till innan hon åker till USA, så man får ju passa på..
så när jag slutade jobba idag så vart det att ta bilen upp till skara eller snarare stenum!
så nu sitter jag här..
det är just sånna här besök som blir så bra de ska vara spontana! synd bara att det blir 16 mil tur och retur men skitsamma det är det värt!!

och shit hon ska verkligen vara borta i ett år!!:O det kommer inte att gå! för jag kommer sakna dig så sjukt mycket gumman
älskar dig vännen<3




Kommentarer
jen

Älskar dig vännen! Vet inte hur jag ska klara detta heller? Ett kort i månaden var det? Plus ett från Rhodos...

Saknar dig gumman <3 xoxo

2008-09-02 @ 23:24:59
Johanna

Ni kan ju trots allt hålla kontakten även om det är sådär kul att ha en kompis i USA, I know. Det är ju inte precis närmsta buske så att säga.



Till Jen: ha det så bra i USA och passa på att se så mkt som möjligt. Rhodos lät inte heller fel, så ha det så bra där med!



Pusspuss

2008-09-04 @ 21:46:21
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0