just because im tired!

just  den anledningen fick mig att tänka på the one and only "väggenpasset"  (okej jag har väggat mer ggr än den gången men den va brutal!)
För när jag cyklade hem från jobbet idag så gick mina ben knappt framåt och det tog nästan 50 min att cykla hem från Marbäck!:O och jag ska vara tävlingscyklist det är ju pinsamt (ändå i min trötthet så cyklade jag förbi en gubbe och en tant, kanske för att va just en gubbe och en tant?)
Så då tog mina tankar en nostalgitripp tillbaka till första året på gymnasiet även första vinterpasset EVER.. och det efter 4veckors total vila! Det spöregnade, det blåste och vi körde fel så den lilla rundan som skulle ha varit på knappt 1.40 blev 3.20!! och vi cyklade fort må jag säga eller vi och vi Wengan och Gunnar cyklade fort! vi andra låg och slet för att kunna hålla rullen och oj oj oj vad vi slet!! det börjar med att niklas och engen stannar i götene och blir upphämtade av gubben! (de gick in till en affär, de fick tårta) medans vi andra fortsatte killarna gasade på lite extra och vi delar oss.. åh herre gud har nog aldrig varit så trött!! det slutar med att Marie stannar en buss som jag totte och mickan får åka med till skara och det värsta är att det bara va 6km kvar!! Sen när vi kommer till lokalen så får Engen hjälpa oss av med skor och vantar för vi kunde inte böja fingrarna!
och får veta 1½ år senare att bussen chafför va Jennys pappa haha(världen är allt liten:P)
Men ja ni kanske kan förstå att jag ångrade att jag inte stannade i götene:P haha

detta kom jag å tänka på för att jag cyklade ungefär lika fort då som jag gjorde idag..

här är också en väldigt väggad Carolin Dock inte i spöregn!


Kommentarer
Jo

För att vara mer eller mindre familj så är vi väldans dåliga på att höra av oss. För det första: ja, du läser långsamt men med tanke på att jag sällan orkar läsa mer än kursböcker så är det inte speciellt allvarligt ;) För det andra, vaddå fått jobb utan att ringa? Kan väl åtminstonde berätta för din bror så att han kan berätta för mig tycker jag. Kan tilläggas att det är väldigt kul att du har träningsvärk tycker jag, fast det har jag med. Har böjat gå på lite spinningpass och det är jobbigaste ever, speciellt om man som jag och johanna går på ett pass med styrka utan att ha några muskler. Herregud säger jag bara, att jag lever är ett under. Hoppas att allt är bra och att du är allvarlig med det där att hälas på, sen när det ska klämmans in i planeringen är en annan femma. Pusspuss

2008-09-25 @ 21:51:22
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0