first day at work

jag började jobba idag.. började ju som sagt kvart i 7 gick upp tidigt!
och imorn måste jag gå upp ännu tidigare för att jag måste cykla ut"/ orka!!(not)
och jag kan säga som så att det va roligare att vara mattant! för nu får jag stå ensam i ett hörn och först forma om en termometer och sen så ska jag packa dem med lite andra saker i en liten papperpåse men såna där bubblor..kul verkligen! men men sånt är livet!
när jag kom hem var jag helt slut! det var första gången någonsin som jag jobbade heltid + att jag stod upp hela dagen...
när jag åkte hem så åkte jag först och hämta pappa sen hem, sen skjutsade jag ner honom till stan och sen till fröa..
sen fick jag äntligen komma hem.. va hemma en hel halvtimma efter den halvtimman stack ut och sprang i 25 min..
först kändes det som om mina fötter va fast klistrade till marken men kom igång efter ett litet tag.. eller kom igång det gick inte speciellt fort ändå.. Efter min lilla löptur så åkte jag till Ulrica skolan till boxningen(: jobbigt men kul!
skrattade dock inte lika mkt den här gången;P fast det va ju iofs svårt att slå eller vad säger du Jen?(;

nu in i duschen sen sovdags så jag orkar gå upp imorn:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0