Ever and Ever!!<3

den här morgonen har varit riktigt jobbig!!
jag gick upp strax efter 6 (vaknade innan klockan:O) gick och duscha skjutsa pappa till jobbet och sedan åkte jag så att jag va vid landevetter 20 över 8.. för att idag åkte hon min allra bästa vän. hon har verkligen åkt till USA nu!!
och vi var tvugna att få ett sista hejdå! så jag satte mig i bilen och åkte till landvetter. allt gick bra förutom att planet var en timma försenat!(vilket inte gjorde nått för då kunde vi skjuta på vårat hejdå lite till!) framtills det att hon skulle gå in i säkerhetskontrollen för då va vi tvugna till att säga hejdå!! först sa hennes mamma och syster hejdå.. och när de hade åkt så var det dags! det blev ett antal tårar fy vad jobbigt. det va värre än balen för då hade vi ju en hel sommar på oss att träffas! det har alltid vart långt kvar men nu är hon borta och ska vara borta ett helt år!:´(
saknar henne redan!!
Men Ever and Ever glöm inte det Jenny
älskar dig vännen<3

                

         


nej nu ska jag ut och träna så det blir lite annat å tänka på!(:






Kommentarer
jen

SAKNAR DIG MIN UNDERBARA VAN!

Kom ihag att du betyder mycket mycket mycket for mig. Ever and ever! I'll remember if you do..



Love you, xoxo

2008-09-24 @ 04:04:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0