...

igår så spenderade jag en stor del utav förmiddagen till att städa.. inte roligt alls! men jag gjorde det faktiskt noga. och det händer inte ofta jag brukar vara väldigt bra på att fuska när det gäller städning men inte igår inte! Jag tycker själv att jag va duktig, men ingen är ju perfekt så (A)

sen så hade jag även en hund för dagen(: Lea var det en riktig liten buse haha men riktigt söt..
min bror som inte tycker om hundar speciellt mkt har sagt att om han skulle gå med på att skaffa hund så skulle det va om hon fick valpar!:P haha

sen på kvällen så såg jag den andra Arn filmen med fam Eriksson och min päron..
den va riktigt bra tycker jag.. och tydligen en riktig snyftare iaf om du frågar de som satt på raden bakom oss:P
visst man blev rörd och så men det blev aldrig att börja snyfta..
och jag tycker inte riktigt om när de krigar då blir det lätt att jag håller för ögonen (vilket jag inte skäms över:P) men händerna kom aldrig ända upp till ögonen utan de stanna vid kinderna, så att jag snabbt kan dra upp dem framför ögonen..
och lucas jag såg allt att du satt och bet på tummen;P

idag har jag nästan inte gjort nått alls gått stavgång.. och läst i Grevgatan 22 av Jenny Leeb den är riktigt bra hitills och jag har kommit halvvägs ungefär! jag fick låna boken av jenny så jag tänkte ge tillbaka den innan hon åker to the U.S.A vilket betyder att jag har till helgen på mig..

och jag har läst 7st av de gossip girl böckerna jag har lånat av johanna vilket betyder att jag har 2 st kvar och jag hade tänkt att lämna tillbaka dem nästa gång jag träffa henne och jag hoppas att jag lyckas men det är väl kanske inte så troligt med tanke på att jag inte läser jättefort! men jag ska göra mitt bästa!!
hmm jag lånade böckerna i juli och hmm nu är det mitten av september men till mitt försvar så va de 9 böcker:P
jag måste verkligen lära mig att läsa fortare!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0