den här helgen

har jag varit i Svanesund.. då det var svanesunds 3 dagars och i och med den tävlingen så är tävlingssäsongen 08 avslutad, och man skulle kunna sammanfatta den som ganska usel faktiskt!"/. Men eftersom tävlingarna nu är slut så har jag nu min viloperiod i ett par veckor(: mkt skönt!

men i helgen iaf först fredag eftermiddag backtempo= kasst! men men skitsamma

lördag morgon gp och tro det eller ej det gick faktikst bra!:O:D okej inte bra placeringsmässigt men alltså det hade jag ändå inte räknat med, det va ju ett gp vi körde:P men jag låg rätt långt upp hela tiden och jag hängde med bra och det gick rätt fort.. visst det gick väll inte fort hela tiden men ganska mkt ändå..
lördag eftermiddag så körde vi ett 16km tempolopp och ja eftersom jag är tempoåkare så hade jag hoppats att det skulle gå bra, men herregud va fel man kan ha!! har ju inte fått till ett enda bra tempolopp på hela året!:O

söndag 72 km långt linjelopp skulle köras, och ja det gick väldigt lungt de första två varven! men sen så började jag/ vi köra.. det var väll mest jag och larsson som fick offra oss för jennie ledde totalt..
och offrade mig gjorde jag verkligen!! ryckte en hel del  och när vi hade kört ett par km ut på sista varvet så fick jag en lucka och fick köra själv. och nu ni, jag hade 20sek när jag gick in i backen, 15 sek var kvar när jag hade kört en liten bit in i backen och efter halva backen ungefär så svischa de förbi och jag hade inte en chans att hänga på jag var helt död.. men jag gjorde iaf mitt jobb!!
och just de ja när vi hade kört ungefär 1½ varv så va jag sjukt nära att vurpa!! men jag klarade mig som tur va(: det va en som inte var van med att ligga i klunga (eller inte borde ligga i en klunga?) som körde upp sitt styre i mitt arsle och tryckte ut mig.. problemet var bara att det inte var fritt åt det hållet hon tryckte mig åt utan där va saras bakhjul som jag körde in i litegrann.. det enda jag tänkte var att nu är det kört. nu kommer årets första vurpa! vilket hade vart lite typiskt om den kommer sista tävlingen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0