at anna´s

idag är dagen som jag jobbade min sista dag som "mattant" på bogesund..
och jag kan nog erkänna att jag kommer nog sakna de små barnen(:
och nu så blir det bara väldigt öde vad jag ska nu spendera mina dagar med??:O
men så är det ju skönt för jag kommer ju kunna sova lite längre på mornarna(: sweeet!
fast det är ju iofs inte helt säkert efter som jag är uppsatt som vikarie lite var stans... vilket kan betyda att de ringer tidigt på morgonen och undrar om jag kan jobba..

men nu är jag i Skara och sitter i annas mysiga lilla lägenhet.. vilket känns väldigt konstigt eftersom hon inte är här utan i örebro hos oscar.. men men
nu ikväll så har jag varit hos kajsa vilket var mkt trevligt(:
och imorn så ska jag va med de på cykelgymnasiet och träna(: får väll se hur det går med tanke på att jag inte har cyklat sen svanesunds tävling var:O plus att jag har en sträckt rumpmuskel haha men jag tror att det kommer att gå bra(:
sen så är det oktoberfesten som gäller!:D jag vet det är inte oktober men det heter så ändå för att de är tre helger i rad och den sista är i oktober.. det ska bli väldigt kul.. och jag kommer garanterat att träffa några föredetta sp3a:are(: det ska bli kul(: jag såg Matha utanför munken när jag kom till skara..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0