3dagar

Ja nu har jag jobbat 3 dagar och ja det är inte jätte kul! men thats life(; jag fick iaf avancera lite hur mitt ensamma lilla hörn igår! så då blev det lite roligare plus att jag fick min alldeles egna radio(: så det går ju att leva med! synd bara att det ligger lite i en radioskugga så ibland försvinner all täckning:O men men det kan man ju leva med!
idag kom Svante och frågade hur det gick och jag svarade glatt jo men det går bara fint!
då fick jag till svar jasså du har inte tröttnat än då? jag har jobbat med det här i 10 år så jag börjar tröttna lite på det!
åh herre gud ja det kan jag förstå att han har gjort, jag tröttnade på det efter en dag:P haha

jag fick veta att Jenny va i NYC igår (nej jag är inte avundsjuk alls;P)

idag kommer mormor å morfar(: nice !

nej nu ska jag tvätta cykeln har jag bestämt mig för! (den har inte blivit tvättad sen innan svanesund"/)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0