080912

shit jag är precis proppmätt!! alltså det finns en gräns på hur mkt man kan äta, men jag lyckas alltid överskrida den..
jag fattar inte hur men det bara blir så, jag menar det är ju dumt att lära sig av sina misstag eller hur!?
jag känner ju att jag är mätt men det hjälper inte jag förtsätter äta ändå! smart verkligen!!
och man kan ju säga att det är en plåga att jobba i ett kök det är tortyr rent ut sagt när man ser all den här maten.. det är som gjort för att jag ska bli hungrig! maten behöver inte ens vara god för att jag ska känna ett sug i magen så man skulle nog kunna säga att jag är en matmissbrukare:P
så man kan ju säga att det är bra att jag cyklar annars vet man aldrig hur det skulle sett ut!:P

idag så har jag inte gjort mkt egentligen jobbat och vart i limmared hos inge och fixa nått till tc:n..
sen så var vi i gällstad och tog en stor fika lager 157 mmm mkt gott(: sen så var vi även inne på lager och det fanns mkt fint! kanske åka dit med plånboken nästa gång:p men kollade inte så mkt inte kul utan pengar! men jag fick ett par långa leggins och en stor lila tshirt av mamma(: tack tack:D<3
sen var vi å handla och efter så lagade jag mat tacogratäng kan ju säga att tacos hör till favoriten!
och nu sitter jag här och ska fortsätta städa nu"/  tråkigt men det är ett måste!

så det är så här jag har spenderat min fredag. men snart är den slut och jag ska sova, hör och häpna jag har inte sovit något efter jobbet idag:O vad händer eller??
jag har kommit fram till att det är vad jag är bra på äta och  sova.. och cykla är jag väll ganska bra på iaf;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0