under dagen

har jag jobbat som en galning! jag packar och jag packar men det tar aldrig slut! jag gör så fort jag kan men de vill att vi ska jobba ännu fortare! och imorn ska jag även jobba över"/
om jag är trött nu vad kommer jag då inte vara imorn!?
jag skaffade såna där arbetskängor med stålhätta (väldigt ohett) i måndags och ja mina fötter är inte riktigt vana vid dem så för tillfället så har jag sjukt ont  fötterna.. fast jag har hellre såna skor än en krossad fot om jag skulle tappa en ventil:P men jag hoppas att mina fötter vänjer sig inom en snar framtid!

ska på box ikväll(: och ska förmodligen ut och springa innan dess....
sen så får det nog bli en tidig kväll precis som igår, gick och la mig klockan 9igår och somnade på direkten men gu så skönt de va!


Kommentarer
jen

Vill också ha det, måste bara få ordning på tänkandet och allt sånt först..

Hur kunde det bli såhär? Hur kunde jag av alla människor hamna i det??



Saknar dig vännen!

xoxo

2008-10-15 @ 17:49:41
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0