TC<3

imorses när jag vaknade så spöregnade det verkligen! och ja det är ju inte så jättekul att sticka ut och träna i om man säger så!
så det fick bli distans inne på tc:n"/ och ja det är ju inte direkt det roligaste man kan göra.. så det fick bli att så att jag hade datorn framför mig så att jag kunde kolla på film samtidigt för att hålla motivationen uppe.
så jag kollade på step up 2 the streets och save the last dance väldigt bra filmer som man kan se typ hur många gånger som hellst! me like
så nu håller jag även på att kollar på save the last dance 2 också väldigt bra, men ska åka å gymma väldigt snart så jag får väll se klart den sen när jag kommer hem(:

igår så var det kanelbullensdag och jag åt inte en enda kanelbulle:O katastrof! men men då kan jag ju äta dessto fler nån annan dag(;



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0