södertälje

nu har jag typ precis kommit hem från Södertälje(:
dagen började med en mkt god hotellfrukost<3 sedan tillbaks till hotellrummet för att slappa lite, sen så var det till att byta om och bege sig till tävlingsområdet.. kollade lite på de som tävlade och stod å pratade med Harring, jag la huvudet lite sned så att jag skulle få låna hans lägenhet nästa helg;P haha och det fick ja(: perfekt nu har jag nånstans att bo nästa helg när jag ska till skara.
sedan så gjorde jag mig tävlingsklar och körde banan och värmde upp och sånt som man gör innan tävling..
jag kom 5:a även idag men det gick bättre igår för nu så hamnade jag lite i ett vakuum och fick köra sjäv hela vägen..
och varje gång man fick hoppa av cykeln och springa så lyckades jag slå i vaden med pedalen, på exakt samma ställe varje gång lyckat verkligen. det är ju ånt som inte känns när man tävlar eller det gör ju ont precis när det händer men går över..men sen när man har gått imål så känns det desto mer.. så jag kommer ha en blå vad imorn eller jag kommer nog att vara lite blå här och var.. men men det är sånt man får leva med för det är ju riktigt kul att köra crossen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0