skara

igår åkte jag ju som alla vet till skara.. jag bilresan dit va ju lite spännande i sig först kommer en brandbilsuttryckning! jag blev livrädd har aldrig råkat ut för det när jag kört innan.. sen i en av de små orterna innan flkg så va det vägarabete så då stod det en gul gubbe mitt i vägen som tar ett kliv precis mot mig när jag kommer blev rädd då med! haha låter som om jag är en stabil bilförare eller!?:P

sen kommer jag till skara harring va tvungen att åka tidigare så han la ut nyckeln åt mig men till min förfäran så passar inte nyckeln! så jag fick panik! men då va han så smart att han hade lagt ut nyckeln till den här postgrejen nere i entren och lagt nyckeln där.(:

sen idag så först vare träning som gällde sen så hängde jag med gubben på cx tävling i lidköping(: och ojoj va de vurpade haha! de verkligen stöp rätt ner i vattnet! sen hem till harrings lgh pratade med jenny om planerna inför kvällen det slutade med att jag gick ut till stenum, hon kom och mötte mig(: så nu sitter jag i stenum och vi ska snart göra oss i ordning inför kvällen.. eller hon står och duschar vilket jag snart ska göra när hon är klar..

ha en bra kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0