bubbelplast

vad tjusningen med bubbelplast är det har jag inte riktigt listat ut än men rolig är den(: speciellt om man är lika lättroad som jag! jag jobbade me bubbelplast idag när jag packade lite saker, jag ville ju bara smälla bubblorna! men då kanske den inte riktigt hade fyllt sin funktion eller? men aja jag kan ju erkänna att jag smällde några:P man kan ju inte motstå det går inte, de ärju liksom de som är roligt!(:

nu har jag precis kommit hem och ska käka lite sen packa.. ska hämta mamma 14.45 för att åka mot skara måste vara i skara innan 16.15 för då går harrings buss och eftersom jag ska låna hans lgh så måste jag vara där innan så att jag kan få nyckeln(:

hade fint, och en bra helg för det planerar jag att ha(:


Kommentarer
Johanna

Hej du! Det får vi hoppas. Allt äör väl bra med mig, väldigt trött och matt bara, för mkt tänkande och för lite träning men annars så. Efter tentan ska jag göra upp med mig själv om träning, skola och lathet. Dags att skärpa till sig ännu en gång misstänker jag. Oja, älskar egentligen att läsa, men det klart det är väl mer eller mindre det enda jag gör nuförtiden. Inte lika kul när det inte är skönlitterära böcker dock. Ska ni träffas nu då när du är i Skara i helgen? Gissar på det jag ;) Du får hälsa och ha en trevlig klassfest så hörs vi. Hade bäst. Pusspuss

2008-10-24 @ 16:49:09
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0