bosön

idag så har jag varit och tävlat på bosön(: de va inte samma bana som förra året inte mig emot:P och det var definitivt inte samma väder iår heller! med tanke på att det var snö och bara några plusgrader ute och nu var det ganska varmt ändå körde i kortbyxor.. och ja jag hade ju inte något emot att de va bättre väder heller:P
tävlingen gick helt okej. kom 5:a..

nu sitter jag i södertälje på scandic.. och ja det påminner ju om förra året;P då kom Jenny hit för hon va och hälsa på Vonna och Kent.. så då kom hon hit och vi satt och snacka i receptionen/baren eller vad man ska säga:P



Kommentarer
jen

Att det redan gått ett år :) så fort tiden går..

Roligt vi hade och fin tavla du fick ;)



saknar dig,

xoxo

2008-10-18 @ 21:04:18
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0