Amy macdonald

mm jag har suttit och youtubat amy macdonald och hon är verkligen bra!
och jag har även suttit och läst alla mina inlägg i bloggen:O det va några stycken och det tog lite tid.. men men
jag har även ätit tacos rester från igår.. men den va lite fattig på ingredienser eller vad man ska kalla det då jag inte orkade åka och handla men skitsamma för det va gott ändå(:
nu funderar jag på att sätta på en film och äta upp min väldigt mycket för goda glass om jag köpte igår(:

nu ikväll så är det nog väldigt många i skara då det är den sista oktober festen.. men inte jag.. skulle dit egentligen men det blev inte så, synd för jag va verkligen sugen på det! men nu är jag hemma ist och bara tar det lungt!
det skulle även va klassfest den 17oktober hemma hos alina (som vanligt) det hade vart så sjukt kul men jag kan inte gå för då är jag i sthlm och ska tävla..

bjuder på en bild från den första oktoberfesten för några helger sen(:


Kommentarer
jen

nej det är hos alina den 25 tror jag det var.. fick mail på facebook, men tyvärr kan jag inte kolla den fören på tisdag för att vara säker?!?

men håll dig uppdaterad om mig på min blogg ;)

2008-10-05 @ 02:19:22
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0