081030

imorses när jag skulle gå upp kändes det som om jag bara hade sovit en timma! eller alternativt att någon hade slagit en klubba i huvudet på mig! eller snarare en kombination, och jag hade mer än gärna velat ignorera klckan som ringde!
men men et va bara att kliva upp och pallra mig iväg till jobbet! Men känslan höll sig kvar ungefär hela dagen"/

när jag kom hem tog jag och mamma ett beslut om att vi skulle åka ner till stan och käka en kebab, det var gott men det är väldigt svårt att äta för att brödet går sönder hela tiden:P

sen så var det träning som stod på planeringen först tc och sen styrketräning(: så nu är jag helt slut!
ha en bra kväll!
puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0