081023

idag har varit en ganska bra dag faktiskt(: eller dagen gick å otroligt sakta fram tills lunch men inte för att jag hade tråkigt.. eller alltså jag hade inte jättekul men det va för att jag va så sjukt hungrig!! varje minut kändes som iaf minst 20! och min hjärna slutade fungera helt det enda jag kunde tänka på det va mat! sen kom den efterlängtade lunchen och den gick alldeles för fort! men sen flöt det på förvånansvärt bra(:

nu har jag varit och lämnat tillbaka min cykel hos Martin.. så nu har jag fått säga hejdå till min merida(:
nu ska jag ta det chill snart sova kanske packa om jag inte gör det imorn.. för då bär det av mot skara!(: klassfest it is..
see ya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0