Tupperware Party

Nu kom jag alldels nyss hem ifrån Malin som hade tupperware partyt(:
och alltså jag tyckte faktiskt att det va ganska kul eller det va trevligt.. och de har ju en massa fina saker som man vill ha!
Men jag tänkte så här att det är ju inte så värt att köpa en massa saker när jag bor hemma.. måste ju spara mina pengar och så vidare:P
men jag och mamma köpte varsin brödform(: så nu ska jag baka bröd som bara den(;

Nu ska jag snart sova så att jag får en bättre dag imorn än vad jag hade idag:P

godnatt(:


Kommentarer
Johanna

Ne, det var en bedrift att bara hålla sig vaken sen ska man lyssna, fatta och anteckna med... Men jag lever och har en del anteckningar, dessutom så sov jag ju inte hela tiden ;) Aha, verkar ha varit trevligt iaf. Ingen träning idag? Själv är jag helt slut efter 30 min steppmaskin och 60 min latinogympa. Hoppas att du sover gott och får en fin morgondag. Pusspuss

2008-11-10 @ 22:09:50
URL: http://jsan8.blogspot.com
Johanna

Jag höll mig vaken en del iaf, har anteckninngar och lyssnade så jag känner mig inte helt värdelös iaf ;) Lät som en helt okej kväll, blev det för träning idag då? Jag är rätt trött och seg efter 30 min steppmaskin och 60 min latinogympa. Redo för sängen med andra ord. Hade bäst, sov gott och så håller jag tummarna för att vi båda två får varsin bättre dag imorn. Pusspuss

2008-11-10 @ 22:12:21
URL: http://jsan8.blogspot.com
jen

välkommen to the club ;) haha! syftar på att baka bröd alltså.

tupperware is the shit...

xoxo

2008-11-11 @ 12:55:01
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0