Trött!

Idag så har jag stressat ganska mkt! för jag fick order på morgonen att jag va tvungen att bli klar med den ordern som jag höll på med och jag hade ca 200 lådor kvar att packa, och en normal dag brukar jag packa runt 150..
Men jag hann(: när jag va klar så blev jag dock så himla trött och huvudvärken kom lite smått smygande..

Så jag vilade lite innan jag stack ut och sprang, sen kom elin och hämtade mig i röda faran haha
så åkte vi till boxen(:
nu är jag hemma igen och har precis ätit blåbärspaj!(: mmm

ha en bra kväll!
Pusss



Kommentarer
Anonym

Hej på dig

Ska alldeles precis snart gå hem men tänkte att jag skulle skriva en liten kommentar till dig. Jag har haft fullt upp senaste dagarna och inte hunnit läsa din blogg men nu har jag uppdaterat mig.När kommer du till oss och hälsar på? eller så är det kanske dags för oss att få tummen ur och komma och gratulera dig i efterskott... Vi får försöka hitta en lucka i kalendern som passar alla. Kram Jane

2008-11-13 @ 14:01:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0