Torsdag

Jag har kommit fram till att jag inte gillar torsdagar heller;P För den är alltid så seg!
det kändes som om jag gick upp mitt i natten imorses... okej det va bara jobbdagen som va seg, här hemma har det varit bra(: har kört TC och ja kan ju upplysa er som inte är cyklister och fått erfara detta själva, intervaller med hög kadens ger skaplig mjölksyra! så nån som vill ta min mjölksyra och göra så att jag blir immun mot de??(A) så att jag kan cykla hur fort som helst!(;

Kvällen ska jag använda till att städa!:O det behövs verkligen, men det är ju så sjukt tråkigt!!
förövrigt så har jag skorna som jag ska ha på galan på mig, för jag ska ha känsel kvar i fötterna när kvällen är slut på lördag;P

hade fint!
puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0