snö, halt och kallt

ungefär så skulle man kunn sammanfatta dagen! det va flera cm snö och nollgradigt om inte kallare och ganska halt..
jag är glad att jag lyckades hålla mig på benen och inte åka omkull för det va nära mer än en gång:P
Jag förstår inte för varför ska man egentligen ha så lite kläder på sig som möjligt när man tävlar fast än att det va svinkallt!? och sorry Kajsa men jag körde med benvärmare, vet att det är förbjudet;P men det va kallt och snö då måste man ha benvärmare! det är ny regel som jag har infört!:P
slutade med en 4:de plats det får väll duga..

nu sitter jag på hotellrummet och chillar har precis varit nere i restaurangen och ätit(:
imorn så är det tävlin i borlänge och vad jag har hört så är det mer snö där:P

förresten så gjorde jag min första snöboll igår(: hade dock ingen att kasta den på, men gjord är den(:


Kommentarer
jen

Du är grym min egen cyklist :) haha!



xoxo

2008-11-01 @ 19:26:48
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0