Sälen

Idag va det den sista cykelcross tävlingen(: och ja det blev en femteplats.. Det va en del norskor med idag, en som jag hade en liten fight med eller aa hon va bakom hela tiden och va påväg ikapp och tappade lite och så höll det på sådär hela loppet men på slutet va det riktigt nära att hon kom ikapp, men jag lyckades hålla henne bakom mig(:
Kajsa vann så vi tyckte att hon skulle göra sälen som segergest efter som man ändå va så lerig, men hon vågade inte!:O
Så jag och Sara fick göra det själva, HAHA så sjukt roligt men de va tur att det va precis innan herr elit starten så det va inte så många som såg(; men det finns bildbevis! så det kommer väl upp nån bild sen när jag har fått bilderna av Sara.


Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0